ویکی اپلای | Wiki Apply

راهنمای شما در فرایند اپلای و پذیرش تحصیلی در رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف

ویکی اپلای | Wiki Apply

راهنمای شما در فرایند اپلای و پذیرش تحصیلی در رشته‌ها و دانشگاه‌های مختلف

تیم ویکی اپلای پس از بررسی زیرساخت ها و توانایی اعضایش، با تیمی پرانرژی با اراده ای قوی و ایده های جدید در زمینه اپلای و مهاجرت تحصیلی فعالیت خود را برای کمک به دانشجویان و علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور آغاز می کند.
با بررسی گروه های موجود در زمینه اپلای، پرسش از دوستان و افرادی که مسیر مهاجرت را دنبال می کنند می توان به سردرگمی ها و اشتباهات محتمل در بین آنان، که باعث اتلاف هزینه، زمان و تضعیف روحیه می شود، پی برد؛ این در حالیست که اغلب افراد مشغول تحصیل در دانشگاه های خارجی و همچنین فارغ التحصیلان همواره‌ مشتاق کمک به دیگران هستند. در این راستا، با گروه بزرگی از دوستان از دانشگاه های مختلف سرتاسر دنیا و با تجربه های مختلف گرد هم آمدیم و برآنیم تا با ارائه ی دانش و تجربیات شخصی، مسیر پیچیده ی اخذ پذیرش تحصیلی را برای دوستانمان آسان نماییم.

ویکی اپلای همراه شماست تا بهترین ها را برای خودتان رقم بزنید.

ویکی اپلای

🔻 ویکی اپلای در صفحه های اجتماعی
🌐 www.WikiApply.ir
➖➖➖➖➖➖➖➖
🌐 WikiApply_ir
➖➖➖➖➖➖➖➖
🆔@WikiApply_ir

بایگانی

از طریق فرم زیر می توانید با من تماس بگیرید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.